Τρομοκρατήσου ρε, τι σου ζητάμε;

Καλέ μου άνθρωπε, γειά σου!
Δεν θα σε αποκαλώ πιτσιρίκο πλέον.
Γιατί ωρίμασες πιο γρήγορα από όσο έπρεπε.
Γι’ αυτό και οι «σοφοί» αυτού του τόπου, σου ζητάνε να μη κάνεις του κεφαλιού σου.
Όπου σοφοί, βάλε νομοθέτες, δικαστές, δικηγόροι, αστυνομικοί.

Και τι σου ζητήσανε δηλαδή;

Απλά, να μην πέσεις στα χέρια του νόμου.

Οι άνθρωποι δεν προλαβαίνουν να δικάσουν τους πάντες.

Δεν θυμάσαι πως, εν μία νυκτί, διέγραψαν δυόμισι εκατομμύρια υποθέσεις ποινικού δικαίου;

Αλλά τις χιλιάδες δικαστικές υποθέσεις του ΙΚΑ, για κατοχυρωμένα δικαιώματα εργαζομένων, με σειρά αναμονής το λιγότερο δύο έτη, δεν γίνεται να τις χρεώσουν αβλεπί στους εργοδότες μπρε.

Αν στο μεταξύ πεθάνει ή πτωχεύσει ο εργοδότης ή έχει μεταφέρει τα περιουσιακά του στοιχεία της επιχείρησης σε συγγενικά του πρόσωπα με λογιστικά τερτίπια, είναι έτερον εκάτερον για το «πάνσοφο» αυτό δικαστκό σύστημα της αναβολής.

Ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε, και ό,τι αρπάξει ο κώλoς μας.

Νόμος είναι το γράμμα του νόμου που απαιτεί να αποδείξεις, ακόμη και αν ρεύτηκες στη κοιλιά της μάνας σου.

Το γράμμα του νόμου υποτίθεται ότι εκφράζει το πνεύμα του νόμου.

Βέβαια, και οι νομοθέτες που σπούδασαν αυτό το γράμμα του νόμου με τους καθηγητές τους, που και αυτοί με τη σειρά τους σπούδασαν, αν όχι το ίδιο, κάποιο παλαιότερο γράμμα του νόμου, έχουν βρε αδερφέ μία υποκειμενική άποψη για το πώς ερμηνεύεται αυτό το πνεύμα του νόμου, μέσα από το γράμμα του.

Έχεις δει μπει ποτέ σε βιβλιοπωλείο νομικών εκδόσεων να δεις πόσοι καθηγητές δικαστικών σχολών και νομοθέτες έχουν εκδώσει βιβλία με αντικρουόμενες αναλύσεις σε ποινικά και αστικά ζητήματα;

Πώς λέμε, διαβάζουμε ότι θέλουμε να διαβάσουμε και καταλαβαίνουμε ότι θέλουμε να καταλάβουμε;

Ε, αυτό το γράμμα, του γράμματος, Ω πνεύμα θεόσταλτο!

Γιατί νομίζεις έχουν την εικόνα της Παναγίας και του Χριστού στα δικαστήρια;

Όταν είσαι όρθιος μπροστά στους δικαστές, σου λέει θα πάρεις μάτι και την κρεμασμένη εικόνα που βρίσκεται από πάνω τους σαν «φωτοστέφανο» του Ηρώδη, και θα πεις από μέσα σου το Πάτερ Ημών πιο γρήγορα και από το ψάλτη της ενορίας.

Μόλις σε κοιτάξουν από την υπερυψωμένη έδρα τους λίγο ψαρωτικά και σου πούνε «ορκίσου στο όνομα του πατρός», έχει αρχίσει ο εξορκισμός σου.

Τι ψυχή έχει δηλαδή λίγη «νόμιμη» ψυχολογική τρομοκρατία με το καλημέρα;

Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, βρε κουτά.

Δεν έχει καμία σημασία αν χτυπιέσαι ότι είσαι αθώος, αφού «μιλάνε οι αποδείξεις».

Σημασία έχει μόνον αν ομολογείς ένοχος και δεν κουράζεις τον εισαγγελέα καριέρας-κατηγορίας.

Γιατί;

Γιατί θα επέλθει, ησυχία, τάξη και ασφάλεια!

Έτσι δεν λέγανε στη χούντα;

Tι, όχι;

Aν υποψιαστώ ότι ο Κοντονής ως υπουργός Δικαιοσύνης, με βάση την ερμηνεία του ανώτατου πνεύματος του νόμου περί δικαίου, έχει το δικαίωμα να θέσει στη Βουλή προς ψήφιση την κατάργηση του τρομονόμου, θα κλειστώ σε μοναστήρι.

Όταν ο κάθε πολίτης μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνος και εν δυνάμει τρομοκράτης γιατί «οι αποδείξεις μιλούν από μόνες τους», λες και η πλειοψηφία ειδικευμένων επιστημόνων για διασταύρωση DNA δεν μιλούν με αποδείξεις, τύφλα να ‘χει η υπόθεση Ντρέιφους.

Όμως, ο Πολάκης, ως Κρητικός, που αντιλαμβάνεται αλλιώς την δικαιοσύνη, δήλωσε ότι η δικαιοσύνη δεν είναι τυφλή, αλλά θεόστραβη.

Για το πώς αντιλαμβάνονται την δικαιοσύνη στην Κρήτη, μου το μετέφερε μία νεαρή αθλήτρια του τζούντο και συγγενής μου.

Μόλις είχε μετακομίσει στο νησί τους, ρώτησε μία παρέα Κρητικών συνομήλικών της, για το αν υπάρχει κάποιο γυμναστήριο για πολεμικές τέχνες ώστε να κάνει εγγραφή.

«Κοπελιά, εμείς επαέ στη Κρήτη, τσου λογαριασμούς μας τους ελύνουμε αλλιώτικα.

Αν έχεις πρόβλημα πράμα, ρώτηξε μας για καμιά μάρκα κουμπούρι να σε ειπούμε ό,τι θες.»

Είμαστε όλοι ίσοι απέναντι στο νόμο, μέχρι να μας ανέβει το αίμα στο κεφάλι.

Όμως, οι πιο πολλοί είναι «νοικοκύρηδες», και δεν θα τους ανέβει ποτέ το αίμα στο κεφάλι.

Γι΄αυτό, άλλωστε, είναι και στο μαντρί και τους αρμέγουν ακόμη, ενώ βελάζουν.

Κανένα πρόβατο δεν σώθηκε βελάζοντας, αλλά πάνω απ’ όλα ο νόμος.

Αν είσαι άστεγος, ο νόμος σου λέει να μην κοιμάσαι στα παγκάκια, γιατί αλλιώς θα σε συλλάβει.

Αν είσαι νηστικός, ο νόμος σου λέει ότι απαγορεύεται να ζητιανεύεις, γιατί αλλιώς θα σε συλλάβει.

Αν είσαι κουλουρτζής με τέσσερα παιδιά και δεν έχεις άδεια, ασφάλιση, και εκαθαριστικό εφορίας, ο νόμος θα σε συλλάβει.

Αν όμως είσαι επιχειρηματίας και έχεις φεσώσει το κράτος, ο νόμος δεν θα σε συλλάβει, αν έχεις καλό δικηγόρο και λογιστή, γιατί «μιλάνε οι αποδείξεις».

Τώρα αν είσαι βουλευτής και έχεις γράψει το νόμο στα παπάρια σου, ο νόμος δεν θα σε αγγίξει, γιατί εκπροσωπείς τα πρόβατα.

Αν είσαι η κοινή θνητή Ηριάννα, ο νόμος είναι αγνώστου πατρός.

Φιλικά

Αντώνης

Υ.Γ. Καλέ μου άνθρωπε, τι σου ζητάμε; Tρομοκρατήσου ρε!

(Αγαπητέ Αντώνη, υπάρχει ένα τρόπος να μην έχεις πολλές παρτίδες με την «Δικαιοσύνη»: να μην έχεις ιδιοκτησία και περιουσία. Οι άνθρωποι πάνε στα δικαστήρια, κυρίως, για τα χρήματα και την ιδιοκτησία. Οπότε, αν δεν έχεις, δεν σε ενοχλούν. Τώρα, βέβαια, στη σημερινή Ελλάδα που οι εγκληματίες είναι οι εκάστοτε κυβερνώντες και οι ολιγάρχες -και ξέρουν καλά πως θα έπρεπε να είναι στη φυλακή-, όποιος δεν είναι μαζί τους είναι εναντίον τους και είναι και ένοχος. Και έχουν τους δικαστές τους, για να τα κανονίζουν αυτά. Στη σημερινή Ελλάδα, τα δικαστήρια είναι πιο ύποπτα μέρη και από τις τράπεζες. Να είσαι καλά.)

H αναδημοσίευση των κειμένων του pitsirikos.net επιτρέπεται μόνο κατόπιν άδειας. Επικοινωνήστε στο pitsiriko@gmail.com.