Η καλύτερη Eurovision όλων των εποχών

Με μεγάλη επιτυχία έγινε ο διαγωνισμός της Γιουροβίζιον στο Ισραήλ, αν και θα ήταν ακόμα πιο πετυχημένος αν βομβαρδιζόταν ο χώρος που διεξήχθη ο διαγωνισμός, ώστε να μας μείνει αξέχαστος.

Νικήτρια του διαγωνισμού ήταν η Ολλανδία με ένα τραγούδι που αναφερόταν στην αγάπη του τραγουδιστή για κάποιον άνθρωπο που αγάπησε πολύ αλλά πέθανε πολύ νέος, αλλά, τελικά, ήταν τυχερός που πέθανε νέος γιατί δεν άκουσε ποτέ το τραγούδι που γράφτηκε για αυτόν, όπως και όλα τα άλλα κωλοτράγουδα που ακούστηκαν στον διαγωνισμό.

Κανείς δεν ήξερε αν ο Ολλανδός τραγουδιστής έγραψε το τραγούδι για άνδρα ή γυναίκα -αφού είναι bisexual, εκτός από εντελώς ντεκαβλέ-, οπότε τον ψήφισαν και οι άνδρες και οι γυναίκες, για να σταματήσει την κλάψα και να το ρίξει πάλι στους μπάφους.

Προφανώς, το τραγούδι του Ολλανδού συγκίνησε τους Ευρωπαίους γιατί, μέχρι χτες, όλοι ήταν βέβαιοι πως οι Ολλανδοί νοιάζονται μόνο για την κωλάρα τους και δεν μπορούν να αγαπήσουν κανέναν άλλον πέρα από τον εαυτό τους.

Η Ελληνίδα τραγουδίστρια μάγεψε το κοινό, οπότε ήταν λογικό να πατώσει, αφού οι άνθρωποι ήταν μαγεμένοι, είχαν πετρώσει και δεν μπορούσαν να πάρουν στα χέρια τους το κινητό και να την ψηφίσουν.

Η συμμετοχή της Ελλάδας είχε κάτι το αναγεννησιακό, αφού η Ελλάδα δεν πέρασε Αναγέννηση -γιατί είχε Τουρκοκρατία-, οπότε προσπάθησε να περάσει όλη την Αναγέννηση μέσα σε τρία λεπτά στην Γιουροβίζιον, με αποτέλεσμα να χασμουριέται όλη η Ευρώπη.

Η Κατερίνα Ντούσκα, ως θηλυκός Μητσικώστας, προσπάθησε να μιμηθεί τη φωνή της Amy Winehouse αλλά το τραγούδι της ήταν πιο βαρετό και από τον θάνατο, αν και άρεσε σε πολλούς Έλληνες, αλλά αυτό δεν είναι περίεργο, αφού οι Έλληνες νομίζουν πως ό,τι είναι βαρετό είναι και πάρα πολύ ποιοτικό.

Η Τάμτα ξεσήκωσε το κοινό αλλά είναι κανονική γυναίκα, όμορφη και χαμογελαστή, οπότε δεν την ψήφισαν γιατί έχει λυμένα τα θέματά της, και στην Γιουροβίζιον πρέπει να σου έχουν κάνει bullying, να είσαι τερατόμορφος ή να είσαι καταθλιπτικός, για να σε ψηφίσουν.

Πάντως, είναι αξιοσημείωτο πως η τραγουδομάνα Κύπρος έχει ξεμείνει από τραγουδίστριες -και αναγκάζεται να εκπροσωπείται από τραγουδίστριες άλλων χωρών που έχουν μεταναστεύσει στην Ελλάδα και οι Έλληνες τις σνομπάρουν- αλλά ευτυχώς δεν έχει ξεμείνει από χαλούμι και σεφταλιές, οπότε θα συνεχίζουν να ξεκοιλιάζονται οι Κύπριες και να φτάνει ο κώλoς τους στο πάτωμα.

Το τραγούδι της Βόρειας Μακεδονίας, αν και λίγο παλιακό, παίζει να ήταν το μόνο τραγούδι του διαγωνισμού που είχε αρχή, μέση και τέλος, αλλά, αν και ήταν πρώτο μέχρι τη μέση της ψηφοφορίας, τελικά βρέθηκε στην 7η θέση, γιατί οι Ευρωπαίοι κατάλαβαν το σατανικό σχέδιο της Ελλάδας να βγει πρώτη η Βόρεια Μακεδονία, ώστε να διοργανώσει τον επόμενο διαγωνισμό και να καταστραφεί οικονομικά.

Η Μαντόνα προκάλεσε αμηχανία στο κοινό, αφού πάντα είναι θλιβερό να βλέπεις μια γυναίκα 61 ετών να θέλει να κάνει την παιδούλα, αλλά η Ελένη Φουρέιρα έσωσε την παρτίδα, αφού ήταν καυτή και καυλοπυρέσσουσα, και πολύ θα ήθελες να σε βάλει κάτω και να σου πετάξει τα μάτια έξω.

Τελικά, το μόνο που θα θυμόμαστε από αυτή την Eurovision είναι οι ωραίοι Ισλανδοί που σήκωσαν τις παλαιστινιακές σημαίες μέσα στο δολοφονικό κράτος του Ισραήλ, και απέδειξαν πως, αν είσαι συνειδητοποιημένος άνθρωπος και καλλιτέχνης, οφείλεις να εκφράζεσαι ελεύθερα και να μην νοιάζεσαι μόνο για την θλιβερή καριέρα σου.

H αναδημοσίευση των κειμένων του pitsirikos.net επιτρέπεται μόνο κατόπιν άδειας. Επικοινωνήστε στο pitsiriko@gmail.com.