Ο Δημήτρης από το Βερολίνο είναι πολύ ωραίος τύπος

Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο Δημήτρης από το Βερολίνο τα λέει όμορφα κι ανθρώπινα. Καλή ακρόαση!

Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το υπόλοιπο. και αν δεν έχετε λογαριασμό εγγραφείτε εδώ.