Ο Δημήτρης από το Βερολίνο είναι πολύ ωραίος τύπος
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο Δημήτρης από το Βερολίνο τα λέει όμορφα κι ανθρώπινα. Καλή ακρόαση!
Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το υπόλοιπο. Συνδεθείτε εδώ και αν δεν έχετε λογαριασμό εγγραφείτε εδώ.
