Οι πολίτες θα έπρεπε να είναι στους δρόμους όχι για τα εργασιακά αλλά για να απαιτούν το Βασικό Εισόδημα
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, ο πιτσιρίκος είναι σταθερά ένας σαμάνος της τεμπελιάς. Καλή ακρόαση!
Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το υπόλοιπο. Συνδεθείτε εδώ και αν δεν έχετε λογαριασμό εγγραφείτε εδώ.
