“Θα πεθάνουμε όλοι!” αλλά κάποιοι θέλουμε να ζήσουμε
Αγαπημένε μου πιτσιρίκο,
Απ’ τη Δευτέρα είμαι σε μια ανεπίσημη καραντίνα. Με βάλανε οι άλλοι δηλαδή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το υπόλοιπο. Συνδεθείτε εδώ και αν δεν έχετε λογαριασμό εγγραφείτε εδώ.
