Ποιος μπορεί;
Η πλειοψηφία των Ελλήνων επιθυμεί την παραμονή της χώρας στην ευρωζώνη. Οι περισσότεροι Έλληνες έχουν πειστεί πως η χώρα έχει μέλλον μόνο αν έχει, ως νόμισμα, το ευρώ. Βέβαια, από την άλλη, η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν επιθυμεί το μνημόνιο. Η ατυχία είναι ότι το δίλημμα δεν είναι ευρώ ή μνημόνιο. Διάβασε τη συνέχεια

