Ψήφος Ελλήνων του εξωτερικού 2
Αγαπητέ πιτσιρίκο, σου γράφω παίρνοντας αφορμή από το mail του Ευθύμιου Κοτρωνιά που δημοσίευσες. Όπως ίσως θυμάσαι από κάποια mail που σου έχω ήδη στείλει, είμαι κάτοικος Γερμανίας όπου σπουδάζω εδώ και ένα χρόνο. Είμαι από αυτούς που έφυγαν αφού ήρθε το ΔΝΤ στην Ελλάδα, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι θεωρώ εαυτόν διωγμένο από […] Διάβασε τη συνέχεια

