Κάντε μπάνιο, όχι πόλεμο
Κάθομαι σε ένα καφέ σε μια παραλία της Ζακύνθου και σκέφτομαι τον Κάφκα, με αφορμή αυτό το εμβληματικό σημείωμα από το ημερολόγιο του Κάφκα, που μου έστειλε ο Κώστας από το Άμστερτναμ. Διάβασε τη συνέχεια
Κάθομαι σε ένα καφέ σε μια παραλία της Ζακύνθου και σκέφτομαι τον Κάφκα, με αφορμή αυτό το εμβληματικό σημείωμα από το ημερολόγιο του Κάφκα, που μου έστειλε ο Κώστας από το Άμστερτναμ. Διάβασε τη συνέχεια
Έχοντας συζητήσει τα τελευταία χρόνια με πολλούς ανθρώπους από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες που έρχονται στην Ευρώπη, έκανα μια σκέψη. Διάβασε τη συνέχεια
Την Παρασκευή το απόγευμα, έπινα καφέ με μια φίλη μου στο Ψυχικό – επί τη ευκαιρία, στα βόρεια προάστια δεν υπάρχει οικονομική κρίση. Εκεί που συζητούσαμε, μου λέει «Τι έχει πάθει ο τάδε; Τι είναι αυτά που γράφει;». Αναφερόταν σε δημόσιο πρόσωπο που εκτιμούσαμε και εσχάτως διακατέχεται από νευρικότητα. Διάβασε τη συνέχεια