Ο Ανδρέας Παπανδρέου στο Μετρό της Θεσσαλονίκης
Προχτές το απόγευμα, στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, είδα μια ηλικιωμένη κυρία που κρατούσε μια μεγάλη κορνίζα με μια φωτογραφία του Ανδρέα Παπανδρέου. Διάβασε τη συνέχεια
Προχτές το απόγευμα, στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, είδα μια ηλικιωμένη κυρία που κρατούσε μια μεγάλη κορνίζα με μια φωτογραφία του Ανδρέα Παπανδρέου. Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου, πιτσιρίκο! Δεν πήγα στα εγκαίνια του Μετρό, αλλά τα έργα της πόλης μου τα τιμώ. Με στίχους. Είσαι το καμάρι της καρδιάς μου σαλονικιώτικο όμορφο Μετρό κι αν ζω στην ξελογιάστρα την Αθήνα εσένανε, μετρώ ξαναμετρώ. Μετρώ ξαναμετρώ καθυστερήσεις εργολαβίες που φούσκωσαν με δις χρυσοπληρώθηκαν και με το παραπάνω μα λέξη δεν μπορεί […] Διάβασε τη συνέχεια
Με αφορμή τα εγκαίνια του Μετρό στην Θεσσαλονίκη -και επειδή δεν αντέχω άλλο τους οπαδούς της γκρίνιας, της μιζέριας και της καταστροφολογίας, που μιλούν για οικονομικά σκάνδαλα και δεν θεωρούν μετρό μια ευθεία γραμμή 9,6 χιλιομέτρων-, θέλω να τοποθετηθώ. Διάβασε τη συνέχεια