Όλγα ή τίποτα
Ακολουθώντας μια Γερμανίδα φίλη, βρέθηκα χτες το βράδυ στο Polis Art Café, για την παρουσίαση του πρώτου βιβλίου της Λητώς Πιτυρή «Όλγα ή ΤΙΠΟΤΑ». Ήταν μια όμορφη βραδιά. Ανάμεσα στους πολύ καλούς ομιλητές ήταν και ο Μένης Κουμανταρέας, ο οποίος έκανε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρατήρηση. Διάβασε τη συνέχεια
