Η Μαρία από τη συννεφιασμένη Βαρκελώνη
Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Μαρία διαπιστώνει πως η Βαρκελώνη είναι τρεις εβδομάδες χωρίς ήλιο -Μαρία, στη Ζάκυνθο είμαστε μόνο με ήλιο- αλλά αυτό δεν την εμποδίζει να περάσει να μας πει ένα γεια. Καλή ακρόαση!
Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το υπόλοιπο. Συνδεθείτε εδώ και αν δεν έχετε λογαριασμό εγγραφείτε εδώ.
