Η Μαρία περιμένει το καλοκαίρι στη Βαρκελώνη

Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Μαρία υποδέχεται το καλοκαίρι στη Βαρκελώνη, αν και ο καιρός είναι κάπως δυσάρεστος αυτή την εποχή στην Βαρκελώνη που γιορτάζει την εβδομάδα γκέι περηφάνιας, ενώ μιλάει για τα όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες στην Καταλονία. Καλή ακρόαση!

Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το υπόλοιπο. και αν δεν έχετε λογαριασμό εγγραφείτε εδώ.