Η Μερόπη και η Λουίζ Γκλικ

Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Μερόπη διαβάζει ποιήματα της Αμερικανίδας ποιήτριας Λουίζ Γκλικ, που έχει πάρει το Νόμπελ Λογοτεχνίας, και πέθανε πριν από μερικές μέρες. Καλή ακρόαση!

Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το υπόλοιπο. και αν δεν έχετε λογαριασμό εγγραφείτε εδώ.