Η Μαρία από τη συννεφιασμένη Βαρκελώνη

Στον καλύτερο ραδιοφωνικό σταθμό του κόσμου, η Μαρία διαπιστώνει πως η Βαρκελώνη είναι τρεις εβδομάδες χωρίς ήλιο -Μαρία, στη Ζάκυνθο είμαστε μόνο με ήλιο- αλλά αυτό δεν την εμποδίζει να περάσει να μας πει ένα γεια. Καλή ακρόαση!

Θα πρέπει να συνδεθείτε για να διαβάσετε το υπόλοιπο. και αν δεν έχετε λογαριασμό εγγραφείτε εδώ.