“Η Γέννηση ενός (ρατσιστικού) Έθνους”, και γιατί είναι καλό να διαβάζουμε Χάιντεγκερ ακόμα και αν διαφωνούμε με τις επιλογές του
Φίλε μου Πιτσιρίκο, Αν και βρίσκομαι σε μια πολύ δύσκολη φάση της ζωής μου, και αισθάνομαι σωματικά, πνευματικά, ψυχικά και συναισθηματικά ράκος, πιάνω πάλι τον εαυτό μου να επιστρέφει στο γράψιμο και τη σκέψη, χρησιμοποιώντας τα σαν πατερίτσες της ψυχής. Διάβασε τη συνέχεια

