O θρησκευόμενος ψευτόμαγκας
Αγαπητέ μας blogger Ωραία τα λένε οι συναναγνώστες για τους πολέμιους της Γάζας, καλές και οι καταδίκες, αλλά κάποιος πρέπει να γειώσει τη συζήτηση στις πραγματικές της διαστάσεις. Κι επειδή οι ηλικιωμένοι σαν και μένα περνάνε πότε-πότε στην απέναντι όχθη των άφοβων και λένε τα πράγματα λίγο πιο ρεαλιστικά, ας πούμε και μερικές σκληρές αλήθειες. Διάβασε τη συνέχεια

