Φενγκ σούι και μέσα μαζικής μεταφοράς. Βρες την καλύτερη θέση για το κάρμα σου. Ποιες θέσεις είναι καλύτερες για τους λαθρεπιβάτες;

Αγαπητέ Πιτσιρίκο, με αφορμή τις 2 δημοσιεύσεις για τα εισιτήρια και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς,θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις. Όσο αφορά τη πρώτη περίπτωση του αγωνιστή εκπαιδευτικού, δίνοντας ιδεολογικές προεκτάσεις και εκφράζοντας τις πεποιθήσεις του περί αστικής νομιμότητας, ξεκίνησε να πάει Παρασκευή βράδυ για μια μπίρα βρε αδελφέ.

Πιστός λοιπόν στο ιδεολογικό του υπόβαθρο και με το βάρος της κοινωνικής επανάστασης στις πλάτες του,
αποφάσισε να μην κόψει εισιτήριο (ένα μικρό βήμα για την τζαμπέ μεταφορά στον προορισμό του,ένα τεράστιο βήμα για την επανάσταση). Κατά την ώρα του ελέγχου και αφού κατά τα λεγόμενά του, είχαν ελεγχθεί και μερικοί συνεπιβάτες του μετανάστες (αυτοί προφανώς με εισιτήριο),έφτασε η σειρά του. Χωρίς εισιτήριο λοιπόν θεώρησε σωστό ηθικό και τίμιο να κοροϊδέψει κατάμουτρα τους ελεγκτές μπάτσους (ενώ αργότερα προβληματισμένος και χαμένος στις σκέψεις του,αναρωτιόταν γιατί αυτοί οι άνθρωποι αντέδρασαν άσχημα στην κοροϊδία).

Αφού είδε ότι -το να σε κλέβω και να σε κοροϊδεύω στη μάπα σου- τακτική εμπνευσμένη από Έλληνες πολιτικούς δεν είχε αποτελέσματα, άλλαξε την στρατηγική του και ήταν έτοιμος να τσιρίξει σαν 55χρόνη αγάμητη θεούσα σε εμμηνόπαυση, θεωρώντας ότι έχασε την αξιοπρέπεια του όταν τον πλησίασαν και αγνοώντας ότι την είχε χάσει προ πολλού.

Φτάνοντας τελικά στον προορισμό του,μετά από αυτή την περιπέτεια κρατικής βαρβαρότητας και καταστολής, πήγε να πιει την μπίρα του πληρώνοντας τη 3, 4 και 5 φορές πάνω από την αξία της χωρίς να έχει αντίρρηση (άλλωστε είναι γνωστό ότι η επανάσταση κάνει διάλειμμα για τσιγάρο όταν διασκεδάζουμε ή είμαστε για διακοπές).

Θα παρακαλούσα τον εκπαιδευτικό να διηγηθεί την ιστορία του στους μαθητές του (άμα είναι του δημοτικού ακόμα καλύτερα) και να τους ρωτήσει ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα. Πιθανότατα να του απαντούσαν «Κάλιο 1,20 και να πας στη δουλειά σου, πάρα 5+ ευρώ για ταξί, καραγκιόζης βλάκας και κυνηγημένος»

*Πληροφορίες λένε ότι η τελευταία φράση με τον οποία έδωσε τέλος στο παραλήρημα του ο εκπαιδευτικός δεν ήταν δικιά του σκέψη, άλλα του την ξεφώνισε στα μούτρα ένας μετανάστης (από αυτούς που είχαν εισιτήριο ντε) και αποφάσισε να την οικειοποιηθεί.

Για τη δεύτερη περίπτωση δεν θα πω πολλά,είναι μια πιο εξελιγμένη μορφή αντίδρασης και κοινωνικής πάλης,που επιτυγχάνεται μετά από πολύωρο διαλογισμό,καθημερινή συνομιλία και ανταλλαγή απόψεων με το πνεύμα του Γκάντι,καθώς και με 3 ώρες καθημερινές ασκήσεις γιόγκα. Παρατηρούμε ότι και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει σαν κοινό στοιχείο η σωματική άσκηση (τρέξιμο)και το προσχεδιασμένο πλάνο διαφυγής.

Υ.Γ Σε περίπτωση δημοσίευσης,παρακαλώ να έχει θέμα «Φενγκ σούι και μέσα μαζικής μεταφοράς. Βρες την καλύτερη θέση για το κάρμα σου. Ποιες θέσεις είναι καλύτερες για τους λαθρεπιβάτες;»

(Αγαπητέ φίλε, τουλάχιστον εσείς δεν θεωρήσατε πως τα δυο κείμενα για τα εισιτήρια είναι δικά μου – υπάρχουν διάφοροι καθυστερημένοι που νομίζουν πως κάθομαι και γράφω μέιλ στον εαυτό μου και τα ανεβάζω στο μπλογκ μου. Βέβαια, αν ήσασταν λίγο πιο προσεκτικός αναγνώστης, θα είχατε παρατηρήσει πως το πρώτο κείμενο για τα εισιτήρια έχει γραφτεί από μία κυρία και όχι έναν κύριο. Και ίσως τότε να ήσασταν κάπως πιο προσεκτικός στις εκφράσεις σας. Πάντως, διαπιστώνω πως τα εισιτήρια στα ΜΜΜ διχάζουν τους αναγνώστες του μπλογκ, οπότε προτείνω να τα καταργήσουμε. Όχι τα εισιτήρια, τα ΜΜΜ.)

H αναδημοσίευση των κειμένων του pitsirikos.net επιτρέπεται μόνο κατόπιν άδειας. Επικοινωνήστε στο pitsiriko@gmail.com.