Φασίστες Ωραιοκάστρου (και μη)
Πιτσιρίκο καλημέρα, Με αφορμή τα διάφορα που διαβάζουμε περί Ωραιοκάστρου, πόσο ειρωνικό είναι να αποκαλούν αυτούς τους ανθρώπους “λαθρομετανάστες” και να τους περιθωριοποιούν καλοί χριστιανοί, που άλλοι καλύτεροι ευρωπαίοι και μη, πάντα χριστανοί, διέλυσαν τις χώρες τους και η μόνη ελπίδα για να μην πεθάνουν ήταν να τα αφήσουν όλα πίσώ και να φύγουν. Διάβασε τη συνέχεια

