Χτυποκάρδια στα θρανία
Αγαπημένε Πιτσιρίκο, Ελπίζω να περνάς όμορφα. Ως ανταποκρίτρια από τις σχολικές επάλξεις, πρέπει να ομολογήσω πως εδώ τα πράγματα φαίνονται εξαιρετικά δυσοίωνα. Τελειώνουμε τις προαγωγικές την άλλη εβδομάδα και έχω να διαβάσω ακόμη ένα κεφάλαιο Βιολογίας, αλλά το μυαλό μου αποσπάται με την κάθε ασήμαντη λεπτομέρεια και μου είναι αδύνατο να το χαλιναγωγήσω… Ο καιρός […] Διάβασε τη συνέχεια

