Είμαστε αμόρφωτοι
Γεια σου Πιτσιρίκο. Είχα μια κουβέντα με κάποιον και όπως συζητούσαμε, του λέω ότι και ο μέσος Γερμανός το ίδιο αμόρφωτος είναι με τον μέσο Έλληνα και τον μέσο Ευρωπαίο. Μου λέει δεν περίμενα ότι θα το πεις αυτό, γιατί συνήθως τα βάζεις με τους Έλληνες. Διάβασε τη συνέχεια

