Καταστρεφόμαστε! Το σταυρό σας να κάνετε.
Αγαπημένε μου πιτσιρίκο, φίλες και φίλοι του καλύτερου blog του κόσμου, καλησπέρα. Τα εξαιρετικά κείμενα του Ι.Ζ. και το «de profundis» του Κώστα με βάλανε σε σκέψεις για το ποια κατάληξη θα έχει η παράλογη και παράλληλα κωμικοτραγική κατάσταση που βρίσκεται η ανθρωπότητα στις αρχές του 21ου αιώνα. Διάβασε τη συνέχεια

