Μία απογοήτευση
Φίλε πιτσιρίκο, Πήγα χθες να βγάλω 20 ευρώ να έχω να περάσω, πριν φύγω να πάω Αθήνα να ψηφίσω, και είδα αυτό το χάλι που σου στέλνω, σιχάθηκα δεν τα τράβηξα και ούτε θα πάω. Διάβασε τη συνέχεια
Φίλε πιτσιρίκο, Πήγα χθες να βγάλω 20 ευρώ να έχω να περάσω, πριν φύγω να πάω Αθήνα να ψηφίσω, και είδα αυτό το χάλι που σου στέλνω, σιχάθηκα δεν τα τράβηξα και ούτε θα πάω. Διάβασε τη συνέχεια
Καλημέρα πιτσιρίκο, Να σου πω μια γρήγορη ιστορία που έγινε πριν λίγο. Η μάνα μου (54 ετών), σε απόλυτο πανικό, κατηγορούσε την κυβέρνηση που πάει σε δημοψήφισμα γιατί δεν μπορεί να αναλάβει η ίδια την ευθύνη του ναι ή όχι. Ο λόγος; Δεν θεωρεί τον εαυτό της γνώστη οικονομικών και παραδέχεται ότι είναι ημιμαθής όσον […] Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου πιτσιρίκο, ήρθε λοιπόν η ώρα για “…το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Όχι …”. Ίσως όχι και τόσο “μεγάλο Ναι” ή “μεγάλο Όχι”. Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ Πιτσιρίκο, απευθυνόμενος σε σένα και τους αναγνώστες σου σου στέλνω το παρακάτω κείμενο: Αδέλφια, αυτή είναι η στιγμή σας! Διάβασε τη συνέχεια
Δεν χρειάστηκε και πολλή σκέψη, για να αποφασίσω να ψηφίσω ΟΧΙ στο δημοψήφισμα. Χρειάστηκε μόνο να σκεφτώ ποιοι θα ψηφίσουν ΝΑΙ. Διάβασε τη συνέχεια
Ξαφνικά, μετά την ανακοίνωση του δημοψηφίσματος, εμφανίστηκε ο Κώστας Καραμανλής. Ο Κώστας Καραμανλής, ο πρωθυπουργός ο οποίος οδήγησε με την πενταεετή του διακυβέρνηση την χώρα στην χρεοκοπία -αν και διαβεβαίωνε τους Έλληνες πως η ελληνική οικονομία είναι θωρακισμένη- έκανε δηλώσεις για “άφρονες επιλογές που εξωθούν την χώρα σε περιπέτειες”, και αναλαμβάνει τώρα πρωτοβουλίες για εθνική […] Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ πιτσιρίκο, Έχω καιρό να σου γράψω γιατί θεώρησα πως μέσα στις καταιγιστικές εξελίξεις των τελευταίων εβδομάδων δεν είχα τίποτα να πω. Απλά παρακολουθούσα. Από τη μία βλέποντας τις προτάσεις της κυβέρνησης στους ‘θεσμούς’ (πρωτότυπο όνομα για δικαστικούς κλητήρες τοκογλύφων), έχανα κάθε ελπίδα για το μέλλον της χώρας. Δεν με ένοιαζε τόσο για εμένα, όσο […] Διάβασε τη συνέχεια
Καλημέρα Πιτσιρίκο, Όταν άκουσα την Παρασκευή το βράδυ για το δημοψήφισμα ανατρίχιασα, χάρηκα απίστευτα, σχεδόν δάκρυσα. Είναι τεράστιο βήμα για την ελληνική πολιτική σκηνή αυτό. Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ πιτσιρίκο, Ο Εθνάρχης μας έβαλε στην Ευρώπη, χωρίς να ρωτήσει. Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου πιτσιρίκο. Τώρα που έχουνε περάσει οι πρώτες ώρες και τα πράγματα είναι λίγο πιο καθαρά, προσπαθούσα να καταλάβω γιατί βιώνουμε οι περισσότεροι από εμάς τις στιγμές αυτές ως κάτι πρωτόγνωρο. Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ Πιτσιρίκο, Βγαίνοντας στην αγορά, είδα ουρές στις τράπεζες, στα πρατήρια καυσίμων, πανικόβλητο πλήθος στα σούπερ μάρκετ. Κυρία αγοράζει τρία σακιά πατάτες, άλλη αγοράζει πέντε υγρά πιάτων. Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου πιτσιρίκο. Βασικά, το μόνο που θέλω να σου πω είναι ότι ανησυχώ. Όχι με την κρίση, ούτε με το δημοψήφισμα, όχι ότι έχω ζήσει ποτέ μου κάτι παρόμοιο στα 20 μου χρόνια, αλλά η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο πεθαίνει τελευταία. Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ πιτσιρίκο, με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις σε σχέση με το δημοψήφισμα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου μερικά ερωτηματικά και προβληματισμούς. Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ Πιτσιρίκο, Μετά από 41 χρόνια κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, καλούμαστε εμείς οι πολίτες να δηλώσουμε άμεσα αν συμφωνούμε με τις προτάσεις των δανειστών μας ή όχι. Φυσικά δεν είναι εύκολο να καταλάβεις ποιος νοήμων άνθρωπος θα έλεγε «ναι» σε τέτοιες απαιτήσεις, αλλά πες ότι ο φόβος για το άγνωστο αποτελεί έναν καλό λόγο να ζητήσεις να […] Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου Πιτσιρίκο, Ακούω φίλους και γνωστούς στην Ελλάδα να είναι μουδιασμένοι και φοβισμένοι με την ενδεχόμενη νίκη του «Όχι» και την πιθανότητα ενός Grexit. Διάβασε τη συνέχεια
Καλημέρα πιτσιρίκο σε σένα και τους αναγνώστες σου. Αυτό που ζει η χώρα τα τελευταία χρόνια άλλο όνομα δεν έχει από αυτό του οικονομικού πολέμου. Όλα αυτά τα χρόνια υπήρξε ταμπού να προφέρονται αυτές οι δύο τραγικές λέξεις και γιατί οι προηγούμενες κυβερνήσεις το έκρυβαν εσκεμμένα και γιατί ο κόσμος είχε “βομβαρδιστεί” από στυγνή και […] Διάβασε τη συνέχεια
Καλησπέρα πιτσιρίκο. Άκου, κι εγώ που θα ψηφίσω ΟΧΙ φοβάμαι. Φοβάμαι όμως περισσότερο το ΝΑΙ σου. Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου πιτσιρίκο. Η Ιστορία μας, μας διδάσκει ορισμένα πράγματα για τον ψυχισμό του λαού μας. Ένα από αυτά είναι πως λέμε συνέχεια ναι ως το σημείο που λέμε το όχι. Διάβασε τη συνέχεια
Φίλε Πιτσιρίκο, Και να που η Ευρώπη στέκει τσιτσίδι μπροστά στα μάτια όλου του κόσμου. Διάβασε τη συνέχεια
Πιτσιρίκο καλησπέρα, Θα είναι μια διασκεδαστικότατη εβδομάδα, το πάρτι δε θα κορυφωθεί το Π-Σ-Κ, ως πρέπει κατά τη παράδοση. Ήδη στη Βουλή η τρέλα δίνει και παίρνει, και όλα αυτά για ένα δημοψήφισμα. Διάβασε τη συνέχεια