Monthly Archive: Ιούνιος 2015

Περήφανος αλλά κλαίω

Περήφανος αλλά κλαίω

(Γράφει ο Γιώργος από Γερμανία) Περήφανος! Τρελαμένος! Συγκίνηση! Η δημοκρατία επέστρεψε στη χώρα που την γέννησε! Σου είχα γράψει πιτσιρίκο πως το θέμα είναι να επαναφέρουμε τη δημοκρατία στη χώρα! Τη φέραμε! Διάβασε τη συνέχεια

Η ύστατη στιγμή

Η ύστατη στιγμή

Καλησπέρα πιτσιρίκο, Αυτές τις μέρες, είχα μερικές σκέψεις σχετικά με τις διαπραγματεύσεις, τους 5 μήνες “αριστερά” και τις προσδοκίες μου ως μη οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και άλλου κόμματος. Διάβασε τη συνέχεια

Τελική Λύση

Καθώς περνούν οι μέρες και οι διαπραγματεύσεις “κορυφώνονται”, εμένα μου φαίνονται πολύ αστεία όλα αυτά. Τόσο αστεία, όσο τα βρίσκει και ο Αλέξης Τσίπρας στη φωτογραφία. Διάβασε τη συνέχεια

ΣΥΡΙΖΑ, προδότες και λοιπά φρούτα

ΣΥΡΙΖΑ, προδότες και λοιπά φρούτα

Γεια σου Πιτσιρίκο Με μεγάλο ενδιαφέρον διαβάζω τις απόψεις των απογοητευμένων από την τελευταία στροφή του ΣΥΡΙΖΑ. Ειδικά καθώς σχεδόν πάντα καταλήγουν με την επωδό σου περί δημοψηφίσματος. Κάτι βέβαια που δεν έχει καμία λογική συνέχεια. Επειδή εφόσον δεχτούμε ότι τα 30 χρόνια κάνουμε τη μία λάθος επιλογή πίσω από την άλλη, συνεπάγεται ότι και […] Διάβασε τη συνέχεια

Όλα είναι “μνημόνιο”

Όλα είναι “μνημόνιο”

Πιτσιρίκο καλησπέρα Σε παρακολουθώ εδώ και πάνω από ένα χρόνο, κάποιες φορές γελώ αλλά τις περισσότερες προβληματίζομαι, από αυτά που γράφεις και από αυτά που γράφουν οι αναγνώστες σου, τις περισσότερες φορές συμφωνώ αλλά υπάρχουν και φορές που διαφωνώ. Διάβασε τη συνέχεια

Χτύπα κι άλλο, θα το αντέξουμε!

Χτύπα κι άλλο, θα το αντέξουμε!

Καλησπέρα Πιτσιρίκο, Τελευταία όπως βλέπεις σου γράφω πιο συχνά, αν και σε διαβάζω χρόνια, γιατί μου αρέσεις! Διάβασε τη συνέχεια

Μην υπογράψεις, κερατά, μην υπογράψεις

Μην υπογράψεις, κερατά, μην υπογράψεις

Γεια σου Πιτσιρίκο, Την ώρα που σε όλη την Ευρώπη διαδήλωναν κατά της λιτότητας και των πολιτικών των αρπακτικών, εδώ στην Ελλάδα το γεγονός αυτό επισκιάστηκε απο την πιο τραγελαφική διαδήλωση που έγινε ποτέ, την διαδήλωση του «Μένουμε Ευρώπη». Διάβασε τη συνέχεια

Αν δεν ανήκεις στον εαυτό σου, ανήκεις στους άλλους

Αν δεν ανήκεις στον εαυτό σου, ανήκεις στους άλλους

Αγαπητέ πιτσιρίκο, Δε ντρεπόμαστε να επιχαίρουν οι δεξιοί για την ήττα του Τσίπρα, να τρέχουν τα σ-τ-αυράκια να προετοιμάσουν μια καινούρια δήθεν τάχα μου πραξικοπηματική κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, να λένε οι μανάδες δεν είναι καιροί για ήρωες μπροστά στα παιδιά τους, να ανέχονται οι αριστεροί να σέρνονται ως αρνιά στη σφαγή και ως Ιούδες στον […] Διάβασε τη συνέχεια

“Πάντα έτσι ήταν, μην τρελαίνεσαι”

“Πάντα έτσι ήταν, μην τρελαίνεσαι”

Αγαπητέ Πιτσιρίκο, Ο πατέρας μου είναι ένας σοφός άνθρωπος, πολυδιαβάσμενος επίσης, αν και δεν έχει ανοίξει βιβλίο εδώ και 20 χρόνια. Είναι αντιδραστικός σε ό,τι δεν θέλει να δεχθεί και έχει κάνει το σύνολο των κακών επιλογών που έπαιρνε ο Έλληνας από την αντιπολίτευση και μετά. Διάβασε τη συνέχεια

Το μεγαλύτερο λάθος μου

Το μεγαλύτερο λάθος μου

Φίλε πιτσιρίκο, μεγάλωσα σε ένα μικρό χωριό και η οικογένειά μου με μεγάλωσε όσο καλύτερα μπορούσε δεδομένων των συνθηκών. Η κατεύθυνση που μου έδωσε ήταν το να επιλέξω ένα επάγγελμα που να μου επιτρέπει να πατάω στα δικά μου πόδια και όχι να στηρίζομαι σε πολιτικές γνωριμίες (ρουσφέτια). Διάβασε τη συνέχεια

Δελτίο κυκλοφορίας

Δελτίο κυκλοφορίας

Γεια σου πιτσιρίκο Δελτίο αποφυγής εγκεφαλικού μποτιλιαρίσματος Σήμερα οι “Σας τα ‘λεγα εγώ” συναντιούνται για κουβέντα με τους “Άσε ρε, κι εσείς τα ίδια κάνατε” στα παρακάτω σημεία: Διάβασε τη συνέχεια

Με το όνομά τους

Πιτσιρίκο, Συνεχίζεται το ξεφτιλίκι με την διαπραγμάτευση προκειμένου να μείνει η χώρα και ο περιούσιος λαός που την κατοικεί στην ευρωζώνη. Ο Τσίπρας, σαν «αντι-Μωυσής», δεν θα ηγηθεί της εξόδου, ούτε θα ανοίξει στα δύο την Ερυθρά θάλασσα. Αντίθετα πασχίζει να κρατήσει τον περιούσιο λαό στην χώρα των Φαραώ. Ο λαός που είναι ραγιάς από […] Διάβασε τη συνέχεια

Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι

Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι

Καλησπέρα καλησπέρα Υπήρχε μια εποχή, πριν δέκα χρόνια περίπου που ήμουν φοιτήτρια· όχι αιώνια, μην παρεξηγηθώ, ποτέ μου δεν θα έκανα κάτι για να επιβαρύνω το κράτος. Διάβασε τη συνέχεια

Win-Win κατάσταση για τους Έλληνες

Win-Win κατάσταση για τους Έλληνες

Φίλε Πιτσιρίκο, θέλω να πιστεύω ότι τα (α)διέξοδα που περάσαμε και αυτά που ανοίγονται μπροστά μας ήταν και είναι μια τεράστια ευκαιρία ωρίμανσης και αυτογνωσίας για τον καθένα μας. Διάβασε τη συνέχεια

Καμία επιλογή για τους εκλεγμένους

Καμία επιλογή για τους εκλεγμένους

Φίλε πιτσιρίκο, Δεν υπάρχει περίπτωση συμφωνίας, όπως φαίνεται. Αφού όσο περισσότερα τους δίνουν, τόσα περισσότερα ζητάνε. Διάβασε τη συνέχεια

Σαν η Ελλάδα να ήταν τσιφλίκι τους

Σαν η Ελλάδα να ήταν τσιφλίκι τους

Καλησπέρα Πιτσιρίκο, Βλέποντας και ακούγοντας τις ειδήσεις των τελευταίων ημερών καταλήγω στα εξής συμπεράσματα: Διάβασε τη συνέχεια

In Schaeuble we trust

Subcomandante Πιτσιρίκο, θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημά μου μαζί σου και θέλω να μου πεις την άποψή σου σαν να είμαι εγώ ασθενής και εσύ γιατρός. Στην αρχή είχα ανησυχήσει με τον εαυτό μου, αλλά τα σημάδια που έρχονταν επιβεβαίωναν σχεδόν καθημερινά ότι τα συναισθήματά μου δεν είναι λάθος. Διάβασε τη συνέχεια

Το μεγάλο θετικό της συμφωνίας

Το μεγάλο θετικό της συμφωνίας

Γεια σου, πιτσιρίκο. Το μεγάλο θετικό της συμφωνίας είναι ότι το πρωτογενές πλεόνασμα που απαιτείται από την Ελλάδα είναι 1% για το 2015, 2% για το 2016 και 3% (ίσως) για το 2017 και μετά (για πολλά χρόνια) 3,5%. Και το δεύτερο θετικό είναι η αναφορά στην ελάφρυνση του χρέους. Μεγάλο ΨΕΜΑ. Πολύ μεγάλο ΨΕΜΑ. […] Διάβασε τη συνέχεια

Αυτόνομος Οργανισμός Κάνναβης – Ρεαλιστικό ισοδύναμο προς τους θεσμούς

Αυτόνομος Οργανισμός Κάνναβης – Ρεαλιστικό ισοδύναμο προς τους θεσμούς

Αγαπητέ πιτσιρίκο, στην ιστορία του το ελληνικό κράτος έχει χρεοκοπήσει τρείς φορές. Το κράτος στο παρελθόν, με διάφορες μεθόδους, προσπάθησε να αποπληρώσει τα χρέη του. Οι παλαιότεροι, σίγουρα θα θυμούνται το κρατικό μονοπώλιο στα σπίρτα και τα χαρτοπαίγνια (τράπουλες), με τα έσοδα των οποίων αποπληρώθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του ’80 δάνεια του 19ου αιώνα […] Διάβασε τη συνέχεια

ΡΕ ΟΥΣΤ !

ΡΕ ΟΥΣΤ !

Γεια σου πιτσιρίκο. Δεν ξέρω ποια θα είναι η συμφωνία που τελικά θα υπογραφεί από την Ελληνική κυβέρνηση, και να πω την αμαρτία μου δεν μ’ ενδιαφέρει ιδιαίτερα κιόλας. Διάβασε τη συνέχεια