Χαιρετίσματα από Καταλονία
Καλησπέρα πιτσιρίκο. Εγώ δεν έφυγα λόγω κρίσης, αν και αυτό συνέβαλε στην τελική απόφαση σε ένα βαθμό, γιατί, πολύ απλά, δεν μπορώ να δουλεύω με σκατά μισθό και χωρίς σεβασμό. Διάβασε τη συνέχεια
Καλησπέρα πιτσιρίκο. Εγώ δεν έφυγα λόγω κρίσης, αν και αυτό συνέβαλε στην τελική απόφαση σε ένα βαθμό, γιατί, πολύ απλά, δεν μπορώ να δουλεύω με σκατά μισθό και χωρίς σεβασμό. Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου και από εμένα, 4 μήνες μετανάστης στη Γερμανία. Ήθελα πολλά χρόνια πριν να φύγω από την Ελλάδα, και αυτό γιατί έκανα κάποια ταξίδια στο εξωτερικό και μου άρεσε πολύ η ευταξία, ο πολιτισμός, η ηρεμία και η ομοιομορφία που υπάρχουν σε άλλες χώρες, πράγμα αδιανόητο για μας. Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ Πιτσιρίκο, Διαβάζω το μπλογκ σου υπερβολικά πολλά χρόνια, και είχα και στο παρελθόν μπει στον πειρασμό να γράψω κάποιο σχόλιο. Τώρα όμως και με αφορμή την ανοικτή «αίτησή» σου για τις εμπειρίες των Ελλήνων ex-pats θα μου επιτρέψεις να καταγράψω και την δικιά μου. Με μία όμως σημαντική διαφορά. Εγώ έφυγα το 2001 και […] Διάβασε τη συνέχεια
Καλησπέρα σας. διάβασα το άρθρο στη σελίδα σας σχετικά με τους Έλληνες του εξωτερικού και θα ήθελα να σας γράψω κι εγώ λίγες από τις εμπειρίες μου. Διάβασε τη συνέχεια
Πιτσιρίκο καλημέρα. Ζήτησες να σου περιγράψουμε την εμπειρία μας και τις σκέψεις μας από το εξωτερικό. Έφυγα από την Ελλάδα την εποχή του δημοψηφίσματος για σπουδές στο εξωτερικό. Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ πιτσιρίκο, Μπορεί να είμαι μόλις 9 μήνες μακριά από την Ελλάδα αλλά πιστεύω πως έχω διαμορφώσει μια γνώμη για την απόφαση που πήρα να φύγω. Διάβασε τη συνέχεια
Καλησπέρα Πιτσιρίκο, Έφυγα από Ελλάδα το 2007. Μόλις τελείωσε το δημοτικό ο γιος μου, ετοιμαστήκαμε και αναχωρήσαμε με προορισμό την νοτιοανατολική Ασία. Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου πιτσιρίκο, Κατ’ αρχάς, να σου πω ευχαριστώ. Το κάλεσμά σου νομίζω θα μας μάθει πολλά, είτε είμαστε ξενιτεμένοι είτε όχι. Διάβασε τη συνέχεια
Γειά σου Πιτσιρίκο Εγώ έφυγα απο την Ελλάδα “πριν” την κρίση, το 2004, κυρίως γιατί με αυτό που ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά δεν υπήρχε προοπτική τότε στην Ελλάδα, αλλά επίσης ένιωθα οτι πνίγομαι τότε στην Ελλάδα, ήθελα να δω κάτι άλλο και να δουλέψω για αυτό μόνη μου. Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου Πιτσιρίκο Έφυγα πριν 7 χρόνια από την Ελλάδα, με εισιτήριο ένα μεταπτυχιακό στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας. Δυστυχώς, οι εκλογές του 2009 και η άνοδος της Χρυσής Αυγής, μου είχαν δείξει με ένα τρόπο τη ροπή που έπαιρναν τα πράγματα στη χώρα. Διάβασε τη συνέχεια
Έφυγα 23 Σεπτέμβρη του 2007, για τέσσερις μήνες για Erasmus, τελικά έμεινα εννιά και, μόλις επέστρεψα στην Ελλάδα, πήρα πτυχίο, και ενάμιση χρόνο μετά γύρισα στη Γαλλία για μεταπτυχιακό. Διάβασε τη συνέχεια
Kαλησπέρα Πιτσιρίκο, Με αφορμή το κάλεσμά σου, είπα να σου γράψω και εγώ για τις εμπειρίες μου στο εξωτερικό. Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά γιατί δεν είμαι κανένας δεινός διηγητής ιστοριών όπως εσύ, ο Βασίλης και ο Ηλίας, αλλά θα προσπαθήσω. Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου Πιτσιρίκο! Σου γράφω κι εγώ, κάπου από ένα χωριουδάκι της Ολλανδίας. Δεν έχω κλείσει ακόμα χρόνο που μετακόμισα εδώ. Η περίπτωση μου, βέβαια, αναφέρεται κυρίως στους νέους της Ελλάδας που έχουν σπουδάσει, έχουν πλάσει κάποια όνειρα όλα αυτά τα χρόνια και, εν τέλει, τα είδαν να τυλίγονται σε ένα κομμάτι χαρτί και να […] Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου Πιτσιρίκο! Μετά από τα κείμενα πολλών αναγνωστών από το εξωτερικό, διαπίστωσα ότι το ειδικό ληξιαρχείο δεν δουλεύει σωστά, μάλλον λόγω υποστελέχωσης ή γραφειοκρατίας, δεν το γνωρίζω. Διάβασε τη συνέχεια
Διάβαζα σήμερα το πρωί όλα τα γράμματα που έλαβες από εμάς τους «ξενιτεμένους», και, ενώ αρχικά δεν είχα στο νου μου να γράψω κι εγώ ένα, όσο περισσότερο διάβαζα και ταυτιζόμουν, τόσο ένιωθα ότι, εν τέλει, θέλω να πω και τη δική μου ιστορία. Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ πιτσιρίκο και αγαπητοί αναγνώστες, Αποφάσισα να γράψω κι εγώ ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του πιτσιρίκου για τις εμπειρίες μου ως (νεο)μετανάστη, αφού διάβασα μερικά από τα πρώτα κείμενα. Νομίζω ότι απουσιάζει τελείως μια πλευρά που για μένα είναι πολύ σημαντική, καθώς και οι νεομετανάστες έχουμε μια τάση ωραιοποίησης της κατάστασής μας, αν/όταν τα καταφέρουμε να […] Διάβασε τη συνέχεια
Αγαπητέ Πιτσιρίκο, Όλοι μεγαλώνουμε, έχοντας όνειρα και φιλοδοξίες. Έτσι κι εγώ, όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, ήθελα να κάνω μια συγκεκριμένη δουλειά. Δε μου “πέρασε” μεγαλώνοντας. Ίσα ίσα, που κατάφερα να πραγματοποιήσω το όνειρό μου, και κάθε μέρα που περνά, αγαπώ τη δουλειά μου όλο και περισσότερο. Διάβασε τη συνέχεια
Μετά από καιρό, σου γράφω κι εγώ, πιτσιρίκο, με αφορμή το κάλεσμα. Θα προσπαθήσω να συμπεριλάβω εμπειρίες, συναισθήματα κι ελπίδες σε ένα μικρό κείμενο. Ελπίζω να βγάζει νόημα στο τέλος. Διάβασε τη συνέχεια
Γεια σου Πιτσιρίκο. Είχα καιρό να σε διαβάσω. Μόλις με ενημέρωσε φίλος ότι μαζεύεις γράμματα κι είπα να καταθέσω κι εγώ τις σκέψεις μου. Διάβασε τη συνέχεια
Υπάρχουμε κι εμείς που φύγαμε επειδή το θέλαμε. Υπάρχουμε κι εμείς. Άνθρωποι φύγανε, άνθρωποι γυρίσανε, άλλοι μείνανε και είναι καλά, άλλοι δεν άντεξαν είπαν, άλλοι δεν αντέχουν ακόμα αλλά δε γυρνούν πίσω. Άλλοι θα γυρίσουν και θα ανασάνουν, θα πουν εδώ ανήκω. Άλλοι θα γυρνούν μόνο για να υπενθυμίζουν στον εαυτό τους γιατί έφυγαν. Όπως […] Διάβασε τη συνέχεια