Άλλο ένα γράμμα απ’ τον επίπεδο Βορρά
Ave Caius Pitsiricus, Η δική μου ιστορία δεν είναι ιδιαίτερα πολυκύμαντη ή ενδιαφέρουσα όσο αυτή άλλων αναγνωστών σου (π.χ. η συγκινητική ιστορία του φίλου από το Βιετνάμ). Γέννημα-θρέμμα Αθηναίος, ποτέ δεν συμπάθησα αυτήν την πόλη, αν και είχα την τύχη να μεγαλώσω σε μία από τις πιο ανθρώπινες γειτονιές της. Διάβασε τη συνέχεια

